2015年7月21日 星期二

【暑假好去處】親子烹飪教室

「估唔到平時係屋企唔肯食野既佢,竟然自己食左一個pizza!」
「佢平時最怕污糟,竟然肯下手搓麵糰,唔怕污糟,太神奇喇。」
「平時唔會俾佢入廚房,怕危險。不過呢個好安全,地方又大,可以安心係度俾佢整野食。」
「屋企order pizza, 佢一件都唔食,而家自已做既食晒。想叫佢留返件帶返屋企俾Daddy試下都唔濟。」

以上是家長的意見。


為什麼小朋友來到教室忽然變得乖巧?原因非常簡單,就是有其他小朋友一起嘛,現今的家庭大多只有1-2個小朋友,因此難免嬌生慣養或不太懂得與其他人相處。在教室的環境下,當大家也一起做相同的事件,小朋友就會跟隨一起做的,這可能就是群眾壓力吧,哈哈!

暑假將近,大家安排了活動給小朋友沒有?不如趁這個假期,培養小朋友對烹飪的興趣,讓他成為家中的小廚神。

這是由本人主理的親子烹飪教室,在7月及8月,於3個星期六的早上,安排了這個暑期小廚師體驗班。每一堂都會以不同地方的菜式為主題。除了教大家親手煮出美食,更會介紹不同的食材、處理食物的方法、食物衛生常識,及各地方的飲食文化背景等等,令小朋友在學習烹飪技巧之餘,增進基礎飲食知識。

個人認為,暑假不應再困在課室中學習計數,寫字,而是參與一些更有趣的課外活動,因此大石亦是烹飪學員的一份子,參與其中。
相處融洽的小朋友們!

上星期六,剛剛完成了第一課,做的是意大利薄餅,由最基本的搓麵糰開始做起,然後為薄餅放上餡料,直到薄餅出爐,全部都是出自小朋友的功勞,最後大家開開心心的一起享用薄餅,氣氛更加歡樂!


最後,多謝大家的參與,我也過了一個快樂的週末。

在8月還有兩班, 期待再見這班可愛的小朋友!

沒有留言:

張貼留言